luni, 30 noiembrie 2009

Fashion Laura by Fashion Brunch

1 decembrie 1918, reprezinta ziua in care romanii din teritoriile Transilvania, Banat, Tara Ungureasca se unesc cu teritoriului romanesc, formand Romania Mare.
De aceea, aceasta zi este declarata ca fiind Ziua Nationala a Romaniei, o zi, in care toata lumea, se relaxeaza sau petrece pe ritmuri de muzica si mancare traditionala.
De aceea, m-am gandit, ca ar fi o ocazie buna, de a face o retrospectiva a evenimentelor de moda, din 2009, de la Novotel Bucharest City Center, oferindu-le tuturor romanilor - LA MULTI ANI!- posibilitatea de a alege cel mai bun designer din 2009 precum si cea mai frumoasa tinuta pe care eu am purtat-o in cadrul evenimentului.

A.
Voi incepe cu tinutele pe care le-am purtat la Fashion Brunch, oferindu-va posibilitatea de a vota tinuta anului 2009, purtata de Laura.

1.Martie 2009.
Am fost foarte incantata, ca am avut posibilitatea sa port propria mea creatie, o rochita de cocktail, accesorizata cu o floare siclam; materialul folosit a fost brocardul.


2. Iunie 2009
Aici port o rochita din matase, semnata de prietena mea, Simona Druga, pe care o puteti gasi pe internet, sub titulatura "Simona says''.


3. Septembrie 2009
Atat tinuta cat si pantofii, sunt semnate Amalia Bot.
In imagine sunt imbracata cu o salopeta de bumbac, care face parte din colectia de toamna-iarna 2009.



4. Octombrie 2009
In aceasta luna, am hotarat sa-mi schimb putin look-ul si cu ocazia asta, sa port si propria mea creatie. Este o rochita eleganta, sexi, chic, cu un umar lat, accesorizata cu siraguri de margele albe.




5. Noiembrie 2009

Pe 22 noiembrie, a avut loc, ultimulFashion Brunch, de anul acesta; fiind ca majoritatea creatiilor, au fost din perioada clasica, m-am decis sa ma conformez situatiei purtand o rochita a la Marylin Monroe, accesorizata cu manusi albe si inelul, care nu putea lipsi de pe deget.






Cam astea au fost tinutele va las acum sa votati tinuta anului 2009 purtata de Laura.
Multumesc lui Stephan Barbe, pentru coafura realizata, deasemenea Natural Paris pentru make-up.