marți, 27 octombrie 2009

Homari reci & rochii calde

Scris de Adina

Un weekend la Bucuresti s-a terminat cu o masa atat de copioasa incat am avut nevoie de o saptamana ca sa-mi revin, sa pot povesti despre ea. Duminica, pe 18 octombrie, am participat la un ‘fashion brunch’, adica o combinatie intre o prezentare de moda si un brunch (la randul lui, o combinatie intre ‘breakfast’ si ‘lunch’).

fructe de mare

La o asemenea masa tip bufet, lumea merge de obicei duminica (dupa petrecerea de sambata, care a tinut toata noaptea), pe la ora 11-12 (adica prea tarziu pentru micul-dejun si un pic prea devreme pentru pranz). La bufet, ai de ales intre omleta, clatite, cereale, lactate si fructe (sectiunea de mic-dejun) si salate, supe, mancaruri gatite si deserturi (sectiunea de pranz).

La brunch-ul de la Novotel, eu am ajuns la sfarsitul unei saptamani de dieta locavora (mai multe amanunte – in numarul din noiembrie al revistei), cand afara ploua, iar singura pofta pe care o aveam era sa ma bag in pat si sa ma trezesc de-abia la Craciun. Apucasem deja sa mananc un bol plin cu supa-crema de praz cu cartof; asta fara sa pun la socoteala micul-dejun de la 0ra 8 si snack-ul de la ora 11. In concluzie, eram aproape satula si ma asteptam la un brunch standard.

Insa am dat peste: homari, langustine, stridii si creveti – pe pat de gheata; salate de vinete, de morcov cruzi si dovlecei, de avocado, de rosii cu mozzarella, de ciuperci cu usturoi – asezate langa platouri de branzeturi, prosciutto, terine, masline simple, masline marinate, rosii uscate la soare… Si asta a fost doar inceputul. Un pic mai incolo, la sectiunea de mancaruri calde, am gasit ardei halapeno umpluti cu branza si apoi prajiti, ton in sos dulce-acrisor, file de caprioara si pulpa de cerb, carne de crocodil (chiar asa!) in sos de vin alb, pe langa mancaruri mai banale, din pui, porc sau vita. Despre deserturi nu mai spun nimic, ca deja am obosit…

prajituri

In timp ce mancam homar rece, pe podiumul din centrul salii defilau manechine in rochii calde, dar nu neaparat calduroase.

tinuta de brunch

Taguri: , , ,

Sursa acestui articol este site-ul revistei GoodFood:

http://goodfood.ro/2009/10/homari-reci-rochii-calde/